5 клас математика

урок 99
Тема: Розвязування задач та вправ. Самостійна робота.
Мета: удосконалити вміння виконувати додавання і віднімання десяткових дробів; показати виконання властивостей додавання і віднімання для десяткових дробів; сформувати вміння застосовувати властивості додавання і віднімання до обчислення значень і спрощення виразів; формувати вміння використовувати знання і власний досвід у нових ситуаціях; виховувати любов до математики, показувати її красу.
 ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II.  ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
За потреби у слабших учнів перевіряю отримані відповіді
III.  ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ.......

урок 101
Тема: Контрольна робота
Мета: перевірити рівень засвоєння знань з теми «Десятковий дріб. Додавання і віднімання десяткових дробів»; формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність , відповідальність.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вітання , відсутні.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
 Відповідаю на питання учнів


ІІІ. Контрольна робота.....

урок 103
Тема. Множення десяткових дробів.
Мета: ввести поняття множення десяткових дробів та сформулювати загальне правило множення десяткових дробів; розпочати роботу з фор­мування вмінь застосовувати правило множення десяткових дробів; розвивати увагу виховувати відповідальне ставлення .
Хід уроку
I. Організаційний момент. Актуалізація опорних знань
Запитання до класу
  1. Як записати суму однакових доданків, кожний з яких дорівнює а, якщо кількість таких доданків у сумі дорівнює:
1) 2; 2) 5; 3) 10; 4) b.
  1. Як зміниться добуток ab, якщо:
1) а збільшити в 2 рази, а b збільшити в 3 рази;
2) а збільшити в 2 рази, а b зменшити в 2 рази;
3) а збільшити в 10 разів, а b зменшити у 100 разів?
  1. Як знайти число, яке менше від даного числа о у:
    1) у 10 разів; 2) у 100 разів; 3) у 10" разів?
II. Мотивація навчальної діяльності



урок 105
Тема. Властивості множення
Мета: розглянути способи застосування сполучної і розподільної влас­тивостей множення при множенні десяткових дробів; формувати вміння раціоналізувати обчислення з використанням властивостей множення; виховувати старанність та наполегливість.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІI. Перевірка домашнього завдання
Математичний диктант
Варіант 1 [2]
  1. Обчисліть: 2,87 · 10 [6,75 · 10].
  2. Виконайте ділення: 3,5 : 100 [0,82 :100].
  3. Знайдіть добуток 0,34 · 0,1 [0,39 · 0,01].
  4. Знайдіть значення добутку 3,1 і 4 [5,1 і 3].
  5. Знайдіть значення виразу: 1,51 · 0,03 [1,31 · 0,04].
  6. Сторони прямокутника мають довжину 7,05 м і 2,3 м. [5,07 і 3,2 м]. Знайдіть площу цього прямокутника.
Повторення правил


IIІ. Актуалізація опорних знань.....

Немає коментарів:

Дописати коментар